KKS vas poziva: Predavanja iz dramaturgije i filmske kritike

• Autor: Toni
  • Broj pregleda: 1896

U ponedjeljak, 17. lipnja, u Kino klubu Split održati će se dva predavanja namijenjena članovima Kino kluba, studentima Umjetničke akademije, ali i svim zainteresiranim građanima.

Prvo predavanje, s početkom u 16h održati će istaknuta dramaturginja Kinga Keszthelyi iz Mađarske. Tema predavanja je Uvod u dramaturgiju.

Drugo predavanje, s početkom u 19.30h održati će Jonathan Rosenbaum, renomirani američki filmski kritičar. Kroz predavanje će predstaviti „F for Fake“, film Orsona Wellesa.

Ulaz je besplatan.

Oba predavanja su uvod u radionice scenarija i filmske kritike koje će se održavati u prostorijama Kino kluba kroz idući tjedan. Radionicu scenarija pohađati će pet polaznika, a radionicu filmske kritike deset.  Dok će se radionica scenarija uglavnom bazirati na grupnim i individualnim konzultacijama, svi polaznici radionice filmske kritike dobiti će zadatak da napišu svoje recenzije, nakon čega će slijediti mentorske konzultacije. Cilj je kroz proces doći do boljeg razumijevanja uloge filmskog kritičara u prenošenju informacija, te razvoja kritičkog mišljenja općenito.

O predavačima:

Kinga Keszthely diplomirala je dramaturgiju na Akademiji za kazališnu i filmsku umjetnost u Budimpešti. Nakon što je kao dramaturginja bila angažirana u regionalnom kazalištu, 2000. prelazi na jedno od najcjenjenijih mađarskih kazališta, kazalište Katona József. Dobitnica je Fulbrightove stipendije za studij dramaturgije i menadžmenta na Umjetničkoj školi Sveučilišta Columbia u New Yorku. Od 2004. radila je za TT Filmmhely, produkcijsku kuću Béle Tarra, a od 2013. djeluje kao samostalna dramaturginja za kazalište, film i operu. Držala  je kolegije dramaturgije i scenarija na međunaronoj filmskoj školi film.factory u Sarajevu.

Jonathan Rosenbaum radio je kao glavni kritičar Chicago Readera od 1987. do 2008. Autor je petnaest knjiga. U svojoj izrazito plodnoj karijeri pisao je za brojne časopise, između ostalih za Cahiers du cinéma, The Village Voice, Film Comment i Sight & Sound. Predavao je na kalifornijskom Univerzitetu u San Diegu na poziv Mannya Farbera. Kao vanjski predavač predavao je film na Sveučilištu u Virdžiniji u Richmondu (2010-2012), te držao kolegije Svjetska kinematografija i Američki nezavisni i alternativni film na film.factory programu u Sarajevu od 2013 – 2015. Radio je kao konzultant na filmovima Orsona Wellesa Dodir zla (Touch of Evil) i Druga strana vjetra (The Other Side of the Wind). Redovno objavljuje tekstove na svom web site-u: jonathanrosenbaum.net. Trenutno drži seriju predavanja o Orsonu Wellesu u filmskom centru Gene Siskel u Chicagu.

Kino klub Split neprofitna je udruga građana koji se od 1952. zalažu za razvoj audiovizualne kulture i umjetnosti i pruža prostorne, tehničke i produkcijske uvjete za obrazovanje, proizvodnju i prezentaciju kulturno-umjetničkih sadržaja.

Ispiši
Kategorije: Novosti
Tagovi: