HRVATSKI RONILAČKI SAVEZ
I
PODVODNO ISTRAŽIVAČKI KLUB 'MORNAR'
ORGANIZIRAJU
XVI OTVORENI KUP HRVATSKE
U PODVODNIM VJEŠTINAMA
Vis-Milna, 25. rujna 2010.
1. ORGANIZACIJA NATJECANJA:
HRS kao organizator, Grad Vis i Turistička zajednica Grada Visa kao domaćini i
suorganizator-domaćin : P.I.K. 'MORNAR'-SPLIT i 'MEDINI'-VIS
2. POKROVITELJ NATJECANJA: Zajednica tehničke kulture županije Splitsko-dalmatinske
3. MJESTO NATJECANJA: Uvala Milna - Vis
4. PRAVO SUDJELOVANJA
Udruge učlanjene u HRS odnosno klubovi učlanjeni u jedan od nacionalnih saveza članica CMAS-
a, HV-a i MUP-a. Svaki klub-organizacija može prijaviti neograničen broj ekipa.
Kod pristupanja treba predočiti slijedeće:
- člansku iskaznicu HRS-a za 2010. God;
- ovjereni liječnički pregled ne stariji od 6 mjeseci;
- potpisanu izjavu od odgovornosti;
- uvjerenje-brevet o položenom ispitu za ronioca najmanje CMAS R1 ili ekvivalent drugih
asocijacija;
5. EKIPE
Ekipa se sastoji od dva natjecatelja/ljke u muškoj ili ženskoj konkurenciji. Svaki klub može
prijaviti neograničen broj ekipa u obje konkurencije
6. DISCIPLINA
Podvodne vještine na moru se održavaju prema pravilniku HRS-a u podvodnoj orijentaciji
7. PRIJAVE
Prijave se dostavljaju na PIK 'MORNAR'-Split-Uvala Baluni b.b., mail: info@pik-mornar.hr,
Tel/fax; 021 398 633 najkasnije do 20.09.2010.
8. KOTIZACIJA za ekipu iznosi 100 kuna za članice HRS-a i uplaćuje se prilikom verifikacije
9. OPREMA prema pravilniku HRS-a za PO
10. PLASMANI
Klupski plasman dobije se bodovanjem dvije najuspješnije ekipe posebno u muškoj i ženskoj
konkurenciji, a svaki plasman kluba dobije se zbrajanjem osvojenih bodova muških i ženskih ekipa
(2 muške +2 ženske ekipe). Plasman se određuje za:
41. Kup RH u podvodnim vještinama za klubove članice HRS-a (službeni nacionalni plasman);
41. Kup RH u podvodnim vještinama - standardna ARA oprema ;
11. NAGRADE
se dodjeljuju za prva tri plasmana, ekipno u muškoj i ženskoj konkurenciji (medalje), te pehari za
prva 3 plasirana kluba (muški, žene, sveukupno)
12. ŽALBE
se najavljuju usmeno u roku od pola sata i predaju pismeno u roku od jednog sata nakon sportskog
događaja ili objave rezultata uz uplatu od 200 kn koja se vraća u slučaju pozitivnog rješenja
13. START
je svakih pet minuta prema startnoj listi ili prema dogovoru vodstva. Kašnjenje na start se ne
uvažava osim organizatorskih smetnji o čemu odlučuje glavni sudac
14. ODGOVORNOST
Organizator i domaćin natjecanja otklanjaju svaku odgovornost ili štetu koja može proizaći iz ovog
natjecanja. Natjecatelji nastupaju na vlastitu odgovornost što potvrđuju potpisom na izjavi
odgovornosti
15. SMJEŠTAJ
Organiziran je u apartmanima turističkog naselja 'MEDINI'-Uvala Milna i sobama u neposrednoj
blizini natjecateljske staze. Cijena polupansiona (dvokrevetne-trokrevetne sobe) 180kn – dan.
Rezervacija smještaja do 15 rujna na 'MEDINI' d.o.o.–Milna: direktor Jakša Medvidović mob:
098 362 520 odnosno e-mail –medini@net.hr
Nakon navedenog datuma ne garantiramo ponuđene uvjete smještaja.
PROGRAM
Petak 24.09.
14.00 – 18.00 trening na stazi
19.00 – 20.00 verifikacija – turističko naselje 'Medini'
20.00 – 20.30 sastanak voditelja ekipa, glavnog suca, povjerenika HRS-a i domaćina
Subota 24.09
07.30 – 09.00 snimanje staze
09.30 – 10.00 svečano otvaranje natjecanja
10.00 – 17.00 natjecanje ( kategorija-apsolutno, kategorija-standard, kategorija-veterani )
20.00 – 24.00 svečano proglašenje pobjednika – ribarska većer
Nedjelja 25.09
09.00 – 13.00 besplatni ronilački izlet za učesnike natjecanja - zainteresirani za izlet moraju potvrditi prijavu do 15.09.2010 radi rezervacije broda.
DODATNI PROGRAM
Od 19 do 24 kolovoza organizira se istraživačko-znanstveni praktikum za ronioce:
Dnevni program- u 10,00 sati praktikum- ronjenje
- u 20,30 sati praktikum-teorija: podmorska arheologija na Jadranu
flora i fauna Jadrana-ekologija mora
STAZA
16. OPIS STAZE: staza se sastoje od složenih ronilačkih vještina sa orijentacijom na nevidljivi i vidljivi orijentir. Ukupna duljina staze je 550 metara. Element staze br.1 je polazna-startna pozicija ronilaca. Na elementu br. 2 natjecatelji zaronom na dah na dubinu od cca 3 metra polažu loptu u lijevak-mrežu, te nastavljaju ronjenjem na dah do platoa (element br. 3) gdje se nalaze ronilački komplet za autonomno ronjenje, nastavak je autonomno ronjenje bratskim disanjem. Na elementu staze br. 4 je tunel kroz kojeg prolaze oba natjecatelja-ice. Element staze br. 5 je polazna točka orijentacije. Element staze br. 6 je nevidljivi orijentir. Element staze br. 7 je vidljivi orijentir-reper te element 8 nevidljivi orijentir-vrata za preciznost ronjenja - sa poljima 15+2m+15m . Nakon ciljne linije je izron, obilazak oko plutače ( element br. 9) plivanjem na površini odlaže se oprema(aparat) na splav (element br 10) savladava se plivajuća prepreka-brvno ( element br. 11) do cilja koji se sastoji od plutaće i zvona ( element br. 12 ).
17 . PREKID NATJECANJA ZA EKIPU je ako se na površini za vrijeme ronjenja pojavi dio opreme
ili tijelo natjecatelja-ice, ako se osjetno ispravi kurs ronjenja na bliže od 50m od elementa staze br. 7
ako se promaši ciljna linija (element br. 7), ako jedan od natjecatelja-ica odustane .
18. DISKVALIFIKACIJA EKIPE je ako ekipa vrši radnje ili koristi opremu koje nisu propozicijama predviđene odnosno Pravilnikom HRS-a , ako se član-ica ekipe ponaša protivno sportskoj i ronilačkoj etici . Ranije osvojeni bodovi se ne priznaju.
19. BODOVANJE se vrši po Pravilniku za sportske ronilačke discipline HRS-a , po svakom elementu staze i ukupnom vremenu .Vremenski limit za cjelokupnu stazu je 12 minuta za natjecateljsku opremu odnosno 18 minuta za standardnu ronilačku opremu.